Victoria Linnea

Hejdå!

Kategori: Övrigt

Hej! Många av er har nog tröttnat på denna ouppdaterade bloggen. Detta är sista inläggen som jag skriver här sen så läggs den ner, tänkte bara berätta hur saker och ting ligger till.
På sistonde har jag verkligen inte mått bra. Jag har haft yrsel, illamående, vart oerhört trött och mina ögon har vart konstiga. Jag var hos en läkare i fredags efter att jag på träningen blev så yr så jag ramla och slog i huvudet. De sa att de trodde det var virus i balans nerven vilket skulle försvinna efter någon vecka eller åtminstonde bli bättre. Men denna vecka har det bara blivit sämre så jag har inte kunnat gå i skolan eller tränat. Så idag fick vi gå till en läkare igen som kollade upp vad det kunde vara. De tror att jag har kristallsjuka. Vilket orsakar att jag är yr och mår illa. Orkar inte riktigt förklara så noggrant vad det är. Men man kan gå in HÄR och kolla mer. Så jag ska gå till en sjukgymnast och få övningar så att det ska gå över så snabbt som möjligt!
 
Med detta inlägg säger jag hejdå! Kommer kanske en ny blogg så småning om men ingen mer bloggning på denna blogg men jag kommer låta den vara kvar så det går fortfarande att kika in och kommentera
oj vilket långt och tråkigt inlägg.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: