Victoria Linnea

Frågor och svar

Kategori: Flytten/Lägenheten

Fick lite frågor häromdan så tänkte faktiskt ta och svara på dom!
Stina Nichten                                      
Hej, du värkar ju vara väldigt duktig och så, kan du inte berätta vilka hopp du kan osv.. Om det är svårt/jobbigt att bo själv. Hur du hinner med läxor och sånt! Jag tycker värkligen du är jätteduktig och GRATTIS till vinsten nu i Tibro !
Kram kram!
Tack så mycket för kommentaren det värmer!
Jag kan alla dubbelhopp och så kan jag trippel salchow och trippel toeloop. Jag brukar även klara trippel ögel då och då. Angående att bo själv så är det självklart svårt och i vissa stunder väldigt jobbigt speciellt nu ibörjan när allt är så nytt för mig. Men jag tycker det ändå flyter på väldigt bra, för varje vecka som går blir jag mer van och börjar få in mina rutiner mer och mer. Självklart så tycker jag det inte är speciellt kul att behöva diska, städa, handla mat, tvätta och många andra saker som jag är van vid att jag inte behöver göra själv men jag tror att genom att bo själv i tidig ålder bara kommer göra mig mer ansvarsfull och självständig. Men det här är min dröm så jag kämpar bara på! För att hinna med läxor och skolarbeten brukar jag alltid försöka att planera väl så att det inte blir stressigt eller sena kvällar jag behöver plugga. Men jag får erkänna att jag har ganska tur för jag har lätt för mig i skolan. Så sålänge jag lyssnar bra och är koncentrerad i skolan på lektionerna så brukar jag faktiskt inte behöva plugga speciellt mycket.
Hoppas du fick svar på det du undrade!
Jag fick även en anonym fråga om jag kunde göra en video och visa min lägenhet. Visst kan jag göra det! Men jag är väl inte särskilt bra på att redigera videos så det kanske blir ett bildinlägg istället. Men det kommer komma upp på bloggen så småning om iallafall! Det är kul när ni frågar, och självklart så försöker jag svara på det ni undrar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: