Victoria Linnea

Fredag

Kategori: Övrigt

Har haft en oerhört slapp dag idag eftersom att vi fick ledigt idag efter att vi hade nattorientering. Och ja, jag överlevde orienteringen. Hade lite smått panik i början då jag insåg hur kolsvart det verkligen var men sen flöt det på ganska bra.
Förresten så fick jag reda idag på att det finns en liten chans att jag kanske kan få tandställning för att jag har iallafall fått tid på stället där de ska kolla mer nogrannt om jag behöver det eller inte. Egentligen vill jag inte ha tandställning men jag vill verkligen att mina tänder ska bli fina så det skulle vara värt att ha tandställning. Många har kanske inte märkt att jag behöver tandställning men det är för att det är under käken som ser förfärlig ut. Hoppas verkligen jag kan få tandställning och snygga tänder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: